logo-samandehi
ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست یکی از درخواست های مشترکین برای ارسال محتوای تبلیغاتی خود به تمام شماره موبایل ها می باشد.

شاید قبل از ارائه راهکار ارسال پیام تبلیغاتی به شماره های بلک لیست لازم باشد بدانیم چرا این درخواست بین ارسال کنندگان بالاست و آیا می توان ارسال پیام تبلیغاتی به شماره های بلک لیست داشت یا خیر؟

پیامک تبلیغاتی با توجه به بقیه روش های تبلیغاتی می تواند یکی از راه های پر کاربرد و مقرون به صرفه برای ارسال تبلیغات کارتان باشد. پیام های تبلیغاتی اگر بر اساس راه و روش اصولی خود نوشته و ارسال شوند و قوانین خاص ارسال متن تبلیغاتی را رعایت نموده باشید بازخورد بالایی را در جذب مشتری خواهند داشت.

تبلیغات اصولی ترین راهکار دیده شدن و محبوب شدن برند تجاری شما می باشد و از بین راه های متفاوت ارسال، استفاده از سامانه پیامکی محبوب ترین گزینه می باشد.

در سمت دیگر، تمام شماره موبایل ها و افراد مخاطب تبلیغات هستند. برخی از محصولات به صورت عمومی هستند و تمام افراد می توانند گیرنده تبلیغات باشند و برخی از محصولات و یا خدمات مربوط به گروه و یا کسب و کار خاصی می باشد.

متاسفانه ارسال غیر اصولی و بدون دانش تبلیغات به شماره موبایل ها و عدم ارسال در زمان مناسب، باعث شده است تا بسیاری از شماره موبایل ها از دریافت تبلیغات عصبانی و ناراضی باشند و درخواستی بابت عدم دریافت پیام تبلیغاتی داشته باشند. تعداد درخواست ها به قدری بالا بود که اپراتور وضعیتی به نام لیست سیاه و یا همان بلک لیست مخابراتی ایجاد نماید تا شماره موبایل ها دیگر پیامی را دریافت نکنند.

تمام شماره موبایل ها با استفاده از کد دستوری *۸۰۰# می توانند در کمتر از ۲۴ ساعت شماره خود را برای دریافت تبلیغات مسدود کنند.

حال برای کسب و کارها و یا دریافت پیامک از شماره های خاص چه اتفاقی می افتد ؟

ارسال پیام تبلیغاتی به شماره های بلک لیست :

به صورت کلی ارسال پیام تبلیغاتی به شماره های بلک لیست غیر قانونی است. هیچ راه قانونی برای ارسال تبلیغات به شماره هایی که خودشان درخواست داده اند دریافتی نداشته باشند، وجود ندارد.

مودم های متفاوت؛ استفاده از سیم کارت، استفاده غیر قانونی و خلاف تعهد از خط و … همگی خارج از قوانین عدم ارسال به شماره های مسدود است و هیچ سامانه ارسال پیامکی اجازه اینکار را نداشته و نخواهد داشت.

واقعیت این است که شماره های بلک لیست شماره هایی هستند که نمی خواهند برایشان تبلیغات ارسال شود و می بایست به این درخواست احترام گذاشته شود. متقابلا هزینه ارسالی بابت این شماره ها در پنل ارسال پیامک نباید محاسبه شود.

برخی از ارگان ها و یا شرکت های خدماتی با کسب اجازه و قوانین خاص و محدود می توانند در وضعیت خدماتی قرار گیرند و برای شماره اختصاصی این ارگان ها و شرکت ها ارسال پیامک به شماره های مسدود باز است اما فقط به شماره های مشتریان خود که اعلام رضایت بابت دریافت پیامک از همان شرکت را داشته اند.

برچسب ها
درباره سامانه ارسال پیامک ره رایان
حتما شما هم روزانه تعدادی پیامک که با هدف تبلیغ انجام می شوند را دریافت کرده اید. شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که می توانند این اس ام اس ها را ارسال کنند. پنل اس ام اس wikipayamak.ir ، به عنوان یکی از پیشگامان عرصه سامانه های ارسال پیامک بر آن است که با ساده سازی ارسال اس ام اس از طریق وب، این امکان را برای تمامی اقشار جامعه فراهم نماید که هر فردی با هر سطح دانش و معلوماتی، اقدام به ارسال پیامک نماید، تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده کند و از آن لذت ببرد. شما می توانید با چند کلیک اقدام به ارسال اس ام اس مورد نظر خود برای ده ها هزار نفر نمایید اما لحظه ای از زمان خود را هدر ندهید. سامانه اس ام اس و یا سامانه پیامک بستری مناسب را برای ارسال پیامک در کمترین زمان و مدیریت آنها فراهم آورده است.
نقشه
ارتباط با ما
آدرس:
تهران، بزرگراه نواب، جنب متروی نواب، برج اداری سهیل، طبقه 9، واحد 901
تلفن:
4 - 66381421 - 021
WhatsApp:
09904663890
ساعات کاری:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
پنج شنبه ها از ساعت 9 تا 12 ظهر
کلیه حقوق برای wikipayamak.ir محفوظ است.